niedziela, 4 października 2015

Ada maluje - meble! :)

http://adadrukuje.blogspot.com/2015/10/ada-maluje-meble.html

Niedawno postanowiłam ponownie przewrócić nasze mieszkanie do góry nogami i zrobić mini remont.
Założenie było jedno: ma być pusto, minimalistycznie i biało!


Jedynym moim problemem były stare meble odziedziczone po ciotce tj. łóżko i dwa nakastliki, których kolor doprowadzał mnie do szału. Z powodu bardzo ograniczonego budżetu ale i ogromnych chęci wybrałam bejcowanie. Przyznam szczerze, że najprzyjemniejszym elementem remontu były zakupy
( to takie oczywiste), później było już tylko pod górkę :).
Bejcowanie to bardzo mozolna i brudna robota, lakierobejce nakładamy gąbeczką warstwa po warstwie.
Przygotowanie mebli też wymaga czasu, na samym początku meble należy dokładnie przetrzeć papierem ściernym, co za tym idzie jest pełno pyłu włażącego perfidnie, dosłownie wszędzie.
Opłacało się jednak pomęczyć gdyż efekty mojej pracy są jak dla mnie super, a poczucie że to moje dzieło wypełnia mnie mega-dumą !!! Do mebli dobrałam słodkie klameczki z kwiatowym wzorem, co samą mnie zadziwiło gdyż zazwyczaj odbijam raczej od tego typu detali.




I w ten właśnie sposób zachorowałam na renowacje mebli :) to mój pierwszy ale na pewno nie ostatni raz,
w styczniu czeka mnie kuchnia ! Już nie mogę się doczekać :)
A na koniec troszkę inspiracji :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz