wtorek, 19 maja 2015

#bloguje #czasstart #nareszcie #jest #motywacja #dobrywieczór #hello

http://adadrukuje.blogspot.com/2015/05/bloguje-czasstart-nareszcie-jest.html

Zawsze chciałam mieć bloga, kilka nawet już miałam i co? i nic!
Motywacji brak, 2 posty (wow) i tyle! Ale dziś już wiem, nie wychodziło (no trudno) ponieważ strasznie chciałam żeby blog był o czymś:) Ten nie będzie o niczym konkretnym!
Nie będę szafiarką, nie będę gotować  (bo mi nie idzie), odchudzać się z Chodakowską nie będę ( bo strasznie jestem leniwa).
Blog będzie o wszystkim co wokół mnie!
Czy będzie to ciekawe? Dla mnie na bank dla ludzi niekoniecznie:)
Przechodząc do mojej skromnej osoby:) Mam na imię Ada, mam 24 lata, narzeczonego Rafała i kota Czarka celebrytę.
Razem z narzeczonym stawiamy pierwsze kroki w wielkim świecie biznesu, mamy wielkie aspiracje i oczywiście żyjemy w przekonaniu, że za kilka lat będziemy pławić się w luksusach, czego będziecie świadkami.
Totalnie zaprzeczając temu co napisałam wyżej lubię ubrania, wiecznie się odchudzam no i staram się nauczyć przyziemnych spraw takich jak wspomniane już gotowanie, więc przykro mi okłamałam Was o tym też tu będzie.
Wbrew wszystkim kocham Kim Kardashian i głosuję na Bronka!
pozdrawiam

Ja Ada S.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz